Sleva 35 % na
všechno
-35 % s kódem

Fotoknihy, pexesa, plakáty... právě teď se slevou!
Kód: DenFotografie

Sleva 35 % na<br>všechno
  • červen až srpen 2014
  • 1 260 zobrazení
Letošní prázdniny si obzvláště užívám a to hlavně díky krásnému sluníčovému počasí ... pravda, večer mě docela štve, že na teploměru je 28 stupňů, ale přes den je to žůůůžo.
Jelikož taťka rekonstruoval byt (mám nový pokojíček, jupííí), strávily jsme 14 dní u babi Mirky a ani tady jsem se nenudila, ba naopak. Vyrazily jsme na Radhošť, navštívily jsme na chatě tetu Mili, Hanku s Adélkou, užila jsem si i oslavu narozenin od Terezky. Tři dny jsem pak byla na prázdninách u tety Ivy a strejdy Petra v domečku s babičkou, naši zatím dávali dohromady byt a protože sluníčko svítí a svítí, vyrazili jsme i s našima, tentokráte jsem se už i koupala ve splavu ... no, pravda, co se týče teploty vody, tak v tomhle budu asi po mamči, neb mě trošku studěla dupka, ale byla to parááda ... a těch rybiček ve vodě, a už jsem zkusila i kruh.
Taky jsem poprvé ve svém životě zažila fesťák ... júúúú, to bylo něco a hlavně ten "cirkustrochujinak" se mi mooc libil, ale nepohrdla jsem ani písničkami kapely NoName.
S Vítkem jsem poprvé vyrazila na kole na delší výlet, nakonec jsme po krásné cyklostezce dojeli až do FM a bylo paráádně.
S mamčou jsme objevily nové dětské hřiště, které je kousek od našeho domečku, moc se mi tam líbí a hlavně tam dojedem na kole, což je parááda, protože cestování na kole se mi líbí moooc.
Taťka vyrazil na 14 dní na tábor, původně jsme s mamčo myslely, že vyrazíme taky, ale nějak nás zlobí auto, tak si užíváme v blízkosti domečku.
Cirkus - i když hodně malinký, tak mě představení moooc zaujalo, svezla jsem se na poníkovi, pohladila si opičku, lamě dala chleba a hlavně jsem si hned našla kamaráda Leonka, malého klauna, se kterým jsem koukala na celé představení, pak mě vzal do zvěřince a hlavně díky němu jsem té lamě mohla dát chlebík. Nechtěla jsem jít domů a Leonek pro změnu chtěl jít zase s náma ... že by první láááska :-).
Po dešlí době jsem vyrazila opět na pouť a i tady jsem si to náramně žila ... poníci, kolotoče, perníčky, nevěděla jsem kam dříve skočit :-).
Po roce jsem vyrazila s mamčou do ZOO a i tady jsem si to jak se patří užila, hlavně ve výběhu s kozičkama se mi líbilo, jen ty s velkými rohy nedokázly pořád pochopit, že je prostě hladit nechci. U slonů jsem pak hledala Míšu, chtěla jsem si s ní zazpívat "U zelené tůně, válelo se slůně, a jak to bylo dál", ale prý tam každý den nebývá, tak vám nevím ...
A jelikož jsme ke konci srpna měli na 14 dní na táboře taťku (no, ne že bychom ho tam vyslali jako dítko, vařil v kuchyni, chichi), dvakrát jsem za ním vyrazila a pokaždé bylo prííímově. Tolik dětííí, to bylo něco pro mě ... a těch možností si hrát v lese, jupííí.
  • léto 2013
  • červenec 2015
V 7.54 hod. jsem spatřila, s mírou 50 cenťáků a váhou 3 kilča, světlo světa
  • 20.11.2010
Tak mě naši konečně vytáhli na dovču a musím říct, že jak dovča s kamarády v kempu, tak i dovča s rodinkou v penzionu se mi mooc mooc líbila a parádně jsem si obě užila.
Na první jmenované jsem sledovala dění kolem sebe hlavně ze sedačky kola, ještě že to kolem bylo tak placaté, protože by se mamča docela se mnou nadřela :-). Zvládli jsme i výlet lodí, i trošku toho kulturního vyžití. Počasí vyšlo paráádně, jen jsem moc nechápala ty naše kamarády, v jakém že "bytečku" to vůbec spí.
Druhá dovča byla beeezvadnáá ... no jak jinák, když přímo u penzionu byla tááákhle veeelká trampoška, pískoviště, ani na bazén jsem nemusela. Naši si užili i výlet kolmo - mamča po návratu jen pronesla, že vůbec nelituje toho, že sedačka se mnou zůstala hezky na penzionu, protože to prý bylo nějak až mooc kopcovité.Vyšli jsme si všichni do města, navštívili jsme vinné sklípky a i ooobrovskou vanu plnou vody - prý to byla přehrada :-).
  • srpen 2012
Tak i mně začaly prázdniny, jupííí ... hned ze startu jsem si užila u nás doma Vítka i Terku, pořád jsme byli na zahradě a nebo někde na výletě, koupali jsme se v bazénku a nebo jsme se jeli okoupat k řece, což bylo príííma, protože jsem si mohla hezky házet kamínkama ... naši furt nějak nemůžou pochopit, že i do bazénku kamínky patří, chichi.
Poprvé mě píchla včelka, auau ... plakala jsem, od té doby si dávám většího majzla na to, co kolem mě lítá.
Pár dní jsem pak byla u babi, kde byla Terka a děda, tak jsme opět podnikali spoustu lumpáren.
A s našima se taky při začátku prázdnin vůbec nenudím - už holt prostě zjistili, že je lepší mě pořádně někde venku unavit a tak jsme vyrazili zablbnout do takového hracího centra, kde byla spousta dětí, kuliček, klouzaček, trampolín, zajeli jsme se podívat do Krmelína na koníky a taky jsme po roce vyrazili do ZOO, kde se mi mooc líbilo.
  • červenec 2012
Fajnově si dny užívám nejen doma, ale také na návštěvách, a to ať už u obou babiček a dědečků či na návštěvě u tety Ivy, kde mi sice pravda chvíli trvalo než jsem pochopila, že takové malé chlupaté stvoření není žádná moje hračka, ale živý pejsek,ale pak jsem si s Amorkem docela i fajně "pokecala".
Tím, jak stárnu, si stále více a více začínám uvědomovat, že je třeba si přestat ničit kolena a podnikám výlety po bytě, pravda ještě v doprovodu, hezky pěšmo a musím říct, že mě to baví čím dál tím více ... mnohdy tak, že se zapomenu a "peláším", což mi jde hlavně u mého kočárku, chichi.
A vyrostly mi, opět bez nějakého nářku, další dva zoubky - horní stoličky, tak se mi zase líp žvýká. Trošku jsem sice zase slintala, ale naši říkají, že jsem v tomhle zlatá ... jako bych jinááč nebyla :-). A už se mi klubou na svět i horní špičáky nebo co to je zač. Tak mám v pusině už 14 zoubků, heeeč.
A co je pro mě největší úspěch .... začala jsem chodit a šíleně mooc se mi to líbí, i když ještě stabilitu nemám takovou, jakou bych chtěla, ale naštěstí mé pády tlumí plenka. "Procházím" se v kuchyni i v obýváku a nejhorší je, když se rozejdu proti zdi a naši neví, zda dojdu a nebo klopýtnu :-). Tak to mě teď pry budou mít více na pozoru, chachaaa.
  • zima 2011/2012
Třetí rok života jsem začala ve velkééém ... prokousla jsem si jednou v noci dudu a naši mi už nový nedali (a to mamča pro sichr koupila nový, ale pšššttt, naši si myslí, že o něm nevím, chichi), takže jak odpoledne tak i večer usínám bez dudu a jde mi to paráádně.
Naši mi popřáli v den mých narozek a dostala jsem vláček, knížky a hlavolam, takže si mám zase s čím hrát, protože těch hraček mám fakt málo :-).
Mikuláše a čerta jsem u nás doma neviděla, slyšela jsem jen čerta, ale vůbec mi to nevadilo, protože mi přinesli spoustu krásných dárečků, a nejen kokiiina.
Dalším zážitkem v mém životě bylo setkání s novým pejskem (vám ale řeknu, že tetě asi paní lhala, protože mě spíše připadá jako malý medvídek), kterého si pořídili teta s rodinkou. Jmenuje se Bentley, mamča z něho byla nadšená, ale já moc nee, protože byl mooc hrrr a já si opravdu nenechávám okousávat papučky. No, uvidíme, budu si muset asi s ním udělat pořádek .. a nebo že by to bylo naopak? :-)
  • podzim 2012
Tak konečně začalo jaro a já si ho užívám jak se dá pořád venku ... u babi v Porubě krmíme kačenky, s tetou a spol jsme byli na Olešné, kde mamča chodí bruslit, s mamčou a babčou jsme vyrazili na výlet na "farmu" do Hlučína a pak házet kamínky do "jezera". Fajnově bylo i na pouti u nás v Bělé ... tedááá, tolik kolotočů a já mohla jen na vláček, řetízkáč, labutě, poníky ... mamča ani babča na ty další velké nechtěly, prý by se mi točila hlavička ... chacha, to ještě neví, že mě asi z kolotočů jen tak nesundají a tak jsem ještě s mamčou a dědou vyrazila i v neděli a řádně se pokolotočovala. A pak s tetou, Terkou a strejdou na Olešnou, pěkně jsem se s tetou prošla a zbytek bruslil.
A protože mě taťka čím dál tím více zasvěcuje do tajů zahradkáření, nemohly mě neminout ani práce spojené s odstraňováním "pařezů". Teda musím říct, že zalévání jahůdek a keřů je příjemnější činnost.
Jooo, a taky jsem viděla svou první pěveckou staar, se kterou jsem si konečně mohla na podiu zabékat mé oblíbené hitovky, které si teď s velkou chutí pouštím v autě, z čehož je nadšený hlavně tatínek, chichi.
Konečně po pár deštiých dnech začalo svítit sluníčko, tak vyrážíme čím dál tím více ven. Mrkla jsem, to mě zase zasvěcuje řádně mamča, na lifeinline na Hlavní třídě, kde jsme mooc fandily "našim".
S našima jsme společně po delší době vyrazili na výlet - to vám byla paráááda ... letadla (jen pohledem), vláčkem (na vlastní kůži), omrknutí peřejů na Ostravici ... no, už se těším, co dalšího pro mě naši přichystají.
  • jaro 2013
Tak už jsou mi dva roky ... tedaa, vám řeknu, že to ale rychle uteklo a čím dál tím více mě to na světě baví, protože to objevování nového, zlobení, hraní si je prostě paráááda.
Narozky jsem oslavila sice o dva dny dříve, ale mně to vůbec nevadilo ... alespoň jsem měla dříve dárečky, kterých jsem opět dostala spoustu. No, dobře, přemluvili jste mě, pochlubím se teda: panenka Barbie, dvě hrací panenky, kostky, traktor, nová zimní bunda, nové oteplovačky, zvířátka do vody, dort Hello Kitty, ... to je coooo :-).
Taťka předělával koupelnu, a musím říct, že mě mooc bavilo mu při práci být po ruce ... někdy jsem pravda měla pocit, že by byl taťka radši, abych tam nebyla, ale kdo by mu držel vodováhu, metr, schovával šroubky, dyť by se nudil.
  • podzim 2012
  • prosinec 2015
Na prodloužený víkend do špičatých hor :-) jsme vyrazili s našimi kamarády, což bylo mooc fajn, protože jsem měla i já "parťáka do nepohody", Danyho, se kterým si fajně rozumím.
Počasí nám přálo, ubytko bylo paráádní, před penzionem spousta možností na vyřádění se a protože nám po celodenních výletech vždy vyhládlo, teplá večeře pak bodla nám všem.
Poprvé jsem si užila výjezd lanovkami...jednou na mě pršelo, tak se mi to moc nelíbilo, ale ta druhá byla prímovější neb to byla kabinka. Tak jsem viděla Solisko, Štrbské pleso, Skalnaté pleso a poslední den jsme šli 18ti km túru na Mořské oko... no řeknu vám, ještě že naši vzali kočár, i když jsem docela šlapala sama, cestou zpět mi bodlo, že mám kam složit hlavu.
Dovča se vydařila, vůbec nám nepršelo a protože se mi špičaté hory moooc líbily, slíbili mi naši, že časem zase vyrazíme, jupííí
  • červenec 2013
  • 1.2.2015
Pátý měsíc jsem začala ve veeeelklééém a to "Vítáním občánků" u nás v Nové Bělé. Dostala jsem spooooustu dárečků a taky svůj první dort, ale ještě jsem neměla na něj chuť :-). Nevím, čím to, ale mě teď docela dost zaměstnává zkoumání pet láhví, byste nevěřili, jaká může být s touhle "hračkou" legrace. Poprvé mi naši ukázali takový veeelký barevný balón a říkali něco v tom smyslu, ať si ho hezky osahám, že co se v mládí naučím, ve staří jako když najdu :-). Naši mi už taky koupili další autosedačku, vybrali mi kráásnou červenou barvu, tak ještě pár měsíců a už si budu hovět v novém. Po delší době jsem viděla konečně, na oslavě narozenin od babičky Mirky, i Adélku, už se těším až spolu budeme pořádně řádit. A představte si: začínám objevovat svět i v pozici sedací, líbí se mi to, protože mám fajný rozhled na všechno kolem sebe. Taky jsem s našima byla už na svém prvním výletě, a to ve Frýdlantě nad Ostravicí, kde se mi mooc líbilo. No, a ani jsem se nenadála a po pár dnech jsem zase viděla Adélku, tentokráte jsme na sebe měly více času a hlavně klid, tak jsme fajně "pokecaly" a já byla ráda, že je na světě i někdo další, kdo je tak skoro stejně velký jako já. A kdybyste mi někdy chtěli udělat něčím radost a nebudete si jistí výběrem dárků, tak mám i svou vkladní knížku, chichi :-). A taky jsem se byla podívat na to, jak se hraje volejbal - tolik lidí, tolik barevných balonů a já po celou dobu koukala na hru (to víte, už jsem se snažila pochytit alespoň základní pravidla).
  • březen až duben 2011
Jak jinak nez hranim jsem otevrela svuj ctvrty mesic zivota.Cim dal tim vice se mi libi kdyz pasu konicky-se u toho i fajne vyprdim totiz :-) a mam cim dal tim vetsi chut objevovat nove a nove veci. Po delsi dobe me mamca supla i pres den do kolibky, jinak v ni totiz jen spinkam, a tak jsem si uzila zase jine hudby a kolotoce. A poprvé sedím v nosítku a mooc se mi to líbí, protože můžu koukat kolem sebe, nevím nevím, zda až budu větší mi bude kočár na to mé objevování světa stačit. Čtvrtý měsíc byl vůbec co do změn strašně mooc fajn - když se chytím za ruce, tak přitahuji hlavičku a co to mé oko najednou nevidí ... prý to jsou mé nohy :-). Každý den objevuji zákoutí našeho bytečku v nosítku a pořád mám pocit, že jsem neobjevila vše. Hračky s pomocí mamči či taťky chytám do ruky a když se mi je podaří vyhodit a ony u toho vydají ještě nějaký zvuk, to je vám ale legrace. A taky jsem byla poprvé na zahradě a to vám teprve povím, že je co objevovat. No, a jelikož rostu jako z vody a kolíbka mi je už malá, tak už spinkám ve své "velké" postýlce.
  • prosinec 2010 až březen 2011
Přes den stále více a více koukám kolem sebe a to i z pozice "na koníka". Když vidím mamku a taťku, hned mám na tváři úsměv. A kolik už umím "slov", škoda že je tady nemůžete slyšet. Taky už mám za s sebou první očkování-tož plakala jsem, ale i dle slov paní doktorky jsem byla hooodně statečná. A abych toho neměla náhodou málo, tak mi pak hned píchli i ušička a mám náušničky (po mamince). A taky jsem poprvé chytila sama hračku do ruky (i když jsem o tom asi až tak mooc nevěděla), pasu koníčky ... no prostě objevuji a objevuji stále nové a nové věci a nemá to konce :-). Už mám za s sebou i první oslavu, i když to byla oslava narozenin mamči. Konečně jsem viděla i druhého dědu, dědu Rudu (on byl totiž nachlazený), byla s ním děsná legrace a i když jsem neměla narozky, tak i mně přinesl dárek-panenku. Hoodně legrace jsem si užila i s Natálkou a Terezkou, které k nám přišly spolu s mamčou a taťkou na návštěvu. Zvládla jsem další kontrolu kyčlí, které mám, jupíííí, v pořádku, ale i tak mě čeká další kontrola za měsíc.
  • zima 2010/2011
To to letíí, to to letííí...se ani nenaděju a už mít mít rok, ty brďoooo :-). Začátek 10. měsíce si užívám fáááájně...konečně je venku kráásně, tak jsem každý den na zahradě a dokonce jsem se už pěkně rochnila ve své vaničce, to byla parááda.
Hluboký kočárek jsme už nadobro vyměnili za sportovní verzi, což je žůůůžo, protože se v něm začínám levou zadní z ležící polohy zvedat do sedu a pozoruji tak, co se kde šustne, co kde lítá. Už jsem tak mohla na vlastní oči vidět spoustu pejsků, ale taky kočičku, slepice a koníky...je to výhoda bydlet na vesnici :-).
A to budete koukat ... už mám taky vlastní židličku, kterou mi naši, až budu větší, přeskládají tak, že budu mít jak židličku tak i stoleček. Páááni, to vám je parááááda, to se to sedíííí, je to labůůůůžo. Mamča mi sice říkala, že v ní budu hlavně jíst, ale to teda nevím, nevím, protože na tom pultíku se mi fááájně hraje s hračkami a co teprve až tam dostanu misku s jídlem, to budou naši koukat, co všechno dovedu.
Ono vůbec 10. měsíc života je plný změn ... v autě jsem přesedlala do nové sedačky a řeknu vám, že nevím, proč mi naši upírali tak parádní výhled tak dlouho, nemám ani šanci to všechno kolem mně během cesty obhlídnout.
Jinak se už z každé pozice umím pěkně posadit, čehož si užívám jak jen to jde a s hračkami si hraju teď nejvíce v téhle poloze, po chvíli mě naši však položí - prý, aby se mi tak nenamáhala páteř, ale kdo ví, jestli si nemyslí, že jim třeba usnu, chichi.
  • léto 2011
  • září až říjen 2014
To koukáte, jak pěkně rostu, coooo .... no, pravda, trošku se naši bojí, aby ze mě nebyla kdo ví jak velká "čára", ale alespoň si sjednám u menších vrstevníků pořádek,chichi.
A co je nového? No, jak je patrné z fotky, tak mi naši pořídili nové vozítko, tak se hned cítím dospěleji, mám taky svůj domeček, takže až mě někdy naši naštvou, tak už mám kde složit hlavu :-). Poprvé jsem se čachala v řece, brrr...no, holt v tomhle budu asi po mámě...jak bude voda jen trošku studená, tak do ni ani prstík nesmočím. Ale v bazénku na zahradě se mi líbí a to až tak, že mě mamča za jeden den musela dvakrát převlíkat.
Užila jsem si zase pár rodinných oslav, navštívila jsem s mamčou po delší době i kamaráda Danyho, kterého mám tady v Bělé, a jak se prý říká "v životě je všechno poprvé", tak jsem si užila i první svatbu...ne, že by to byla teda má svatba, ale i přesto byla moooc fajn.
  • červen 2012
Štědrý den jsem si nakonec užila u babičky Vandy a dědy Mikyho a musím říct, že bylo fajně. Zvládli jsme s taťkou a mamkou i návštěvu Jardy s Marťou, jedním okem jsem mrkla i na Natálku...tedááá, se už mooc těšíím, jak budu taky tak za rok běhat. No, a první svátek vánoční jsme se přesunuli, i s bráchou Víťou, k babičce Mirce, kam dorazil děda Ruda, teta Iva s rodinkou a odpoledne i teta Mili s rodinkou a taky Adélka, ale já zase celou jejich návštěvu prospala. A víte co já dostala dáárečkůůů, koukala jsem na všechny ty tašky doma a nemohla jsem uvěřit...budu fešanda a taky Ježíšek nezapomněl a donesl mi i nějaké hračky, jupííí. A schválně, najdete mě mezi tou spoustou dárečků pod stromečkem na jedné z fotek?
2 komentáře
  • prosinec 2010
V porodnici bylo těch pár dní fajně, s mamčou jsme si užily spoustu nových věcí, ale i tak jsem se mooc těšila už domů, kde na mě čekalo spousta nových věcí.
  • 24.11.2010
Tedáá...to už jsem rok a půl na světě ... to to letí, to to letííí :-). Každopádně si dny užívám čím dál tím více venku, což je parádička, kočár pravda máme už nějaký pátek zaparkovaný na verandě, protože holt když můžu, tak ťapu ťapu a nebo si nechávám vozit zadeček v tatrovce, ze které mám úúúúžasný výhled na vše kolem sebe.
Zase jsem si užila s dědou a babi a taky s tetou Ivou a její rodinkou...ještě že mamča neví, co všechno s nimi provádím, chichi.
Zvědavost mamči nedala a strávila se mnou, babi a dědou fajn dva víkendové dny ... jsem všem ukázala, kolik že energie v sobě mám, hohoooo. Taťku jsme měli přes víkend s Vítkem na horách...šlo prý o nějakou akci "Expedice ydykseB", na kterou prý už možná příští rok pojedu taky, jupííí.
Další víkend a další výlet .. vám řeknu, že si hlavně ty víkendy ale užívám. Tentokráte šlo o dámskou jíízdu, vytáhly jsme babi Mirku do hor ... ale jen tak mezi námi: když jsem viděla nápis na jedné z cedul "Řeka", tak nevím, nevím, zda jsme dojely vůbec správně, chichi :-). Počasí přálo, mrkla jsem s mamčou i na voliš, s babčou jsem hodila chrupnu při procházce, zařádily jsme na dětském hřišti ... no prostě, paráádní to den.
No, a jelikož mamča s taťkou nechtěly zůstat s výlety pozadu, tak i přesto, že počasí zrovinka dvakrát nepřálo, jsme vyrazili do Beskyd ... mamča mě asi začíná pomalu a jistě zasvěcovat do tajů produkční práce v reklamce ... no, jak jináč si mám vysvětlit, že jsme jeli do hotelu, restauračky a mezitím, kromě jiného, mamča řešila nějaký volejbalový turnaj.
  • jaro 2012
V dubnu jsme si užili fajnoveho, uz skoro letniho pocasi a tak jsem se mohla naucit poradne jezdit na kole (a hlavne i brzdit), tatka postavil na zahrade tramposku, uzivala jsem si piskoviste, prochazek.
S mamčou jsme pak vyrazily do cirkusu, dopoledne jsme jeste i s tatkou zvladli zverinec. Mooc se mi v cirkusu libilo, hlavne lachtani byli priima.
A konecne jsem se svezla i vlakem ... jůůů, to byl zááážitek (no, se nedivte, běžně totiž cestujeme autem,tak byla změna dopravního prostředku docela "svátek" :-)). Z Frýdlantu na chatu jsem pak jela spolu s Milanem a taťkou na kole a pak uz jsem chlapy nechala jet a uzila si zbytek dne s mamčou-dvakrat jsem se projela ke splavu-podruhé už s námi šla i teta Iva s Robinkem, strejdou Petrem a Bentlym. Ale že mě pak večer bolely nožičky z toho ježdění.
A i když je teprve květen, vyrazili jsme na dovču - teda jen na prodloužený víkend, ale i tak to stálo za to. S námi vyrazili i kamarádi od mamči a taťky z Bělé, tak jsem tam měla i svého kamaráda Danyho (jeho bráška Domi je ještě na ty naše lumpárny malý, tak jsme si s ním moc ještě nehráli). Počasí přálo, tak jsme každý den vyráželi na výlety - ZOO v Hodoníně, zámek v Miloticích, Kyjov, Baťův kanál a každý den jsme to pak dovršili v Bukovanském mlýně na koníkách.
Ve školce jsme měli první besídku a já se předvedla na ni v plné paráádě ... měla jsem pár samostatných "vystoupení" a řeknu vám, že se mi docela i líbilo vystupovat před tak velkým publikem. Taky jsme společně zazpívali spoustu písniček, přednesli básničky a dokonce jsme i tancovali. Tak už se mooc těším na další.
Huráá, i letos jsme byli na pouti v Bělé a opět jsem si užila kolotočování, bylo prííímově. Taťka s dědou Mikym mi vystřelili na střelnici i plyšáky, heeč (mamča říkala něco ve smyslu "no jo, vojna se holt nezapře", ale moc jsem tomu nerozuměla. Samozřejmě se nezapomněli koupit perníky, jsem totiž taková perníková princezna, mňaaaam.
  • jaro 2014

Adresa na Rajčeti

www.eli2010.rajce.idnes.cz

24. listopadu 2010

Webová adresa

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)